Oldtimer-trekker en brommerrit Doornspijk

16 juni 2022 om 19:32 Lokaal Ingezonden

DOORNSPIJK De oldtimer trekker en brommerrit wordt ook dit jaar, na twee jaar afwezigheid georganiseerd door de Oranjevereniging. De afgelopen jaren is de rit succesvol verlopen. Ook dit jaar is er weer een mooie rit uitgestippeld rondom Doornspijk. De start is voor het tweede jaar bij, Loonbedrijf Van Norel, Oude Molenweg 1. ‘s Morgens is er koffie/frisdrank of soep te verkrijgen, bij de tussenstop wordt voor koffie /frisdrank en een broodje gezorgd en als afsluiting kunt u op het terrein een hapje en drankje nuttigen. 

Trekkers: De kosten zijn bij voorinschrijving 13 euro p.p. en 7 euro voor de bijrijder. De betaling kunt u doen op rekening nummer NL46RABO0314712623 van  Oranjevereniging ‘Moed en Vertrouwen’ onder vermelding van oldtimerrit. U ontvangt dan op het terrein vijf consumptiebonnen. Bij aanvang van de trekker rit betalen, kan ook. De kosten zijn dan echter 2 euro per persoon hoger. 

Brommers: Ook  dit jaar is de afwisselende rit van ongeveer 90 km voor oldtimer bromfietsen geheel bewegwijzerd. De kosten hiervan zijn 5 euro p.p. U ontvangt dan op het terrein twee consumptiebonnen.

Dit jaar zal er wederom een jury aanwezig zijn voor de mooiste tractor  of  bromfiets. De winnaar wordt extra in het zonnetje gezet. Opgave kan uiterlijk tot zaterdag 25 juni  via: (bij voorkeur): het aanmeldingsformulier op www.oranjevereningdoornspijk.nl, of telefonisch na 18.00 uur 06-48849508. Opgave gewenst, anders is er geen garantie op een presentje ter herinnering aan deze dag. 

U wordt vanaf 09.30 uur verwacht en rond 11.00 uur willen wij graag vertrekken. Tractoren met dubbel lucht zijn niet toegestaan.

Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant

advertentie
advertentie